"Дружба орта мектебі" КММ 22.06.2020 жылы мен 26.06.2020 жыл бойынша аға тәлімгер Цебрик Т.В., Карим К.М. оқушылар үшін "Қазақстан балалары - жазды қуанышқа толтырайык!" атауын алған, жазғы қашықтық қол бос болмауын ұйымдастырды. Мақсаты: баланың жеке дамуын дамыту сауықтыру демалысын қызметінде, баланың физикалық, психологиялық және эмоционалдық денсаулығын бекіту, азаматтың үздік мінезін тәрбиелеу. Тапсырмалар, қойылған мақсаттар жетістіктері үшін бағытталған:
1. Балалар үшін демалыс қызметтерін ұйымдастыруын құрастыру; салауатты өмір салтын насихаттау.
2. Оқу қызметінің әр - түрлі түрлерін қызығушылықтарын қалыптастыру.
3. Танымдық белсенділіктерін дамыту, әрбір баланың шығармашылық потенциалдары. 4. Сапасын қалыптастыру, мәдени жүріс-тұрыс құрастырылған, мәдени санитар-гигиенасы.
5. Оқушылардың тәуекел тобының оқу қызметінің белсенді түріне назар аударту.
Күн сайын анықталған тақырыптар белгіленді. Күн сайын оқушылар 10 минуттық таңертеңгілік жаттығулар жинағын орындады.
Бірінші күн - дүйсенбі "Мықты". Балалар ақпараттармен мұқият танысты, мықты - деген уғымын қалай анықтау, мықты адам; сонымен балаларға мықты адамдардың үлгілері келтірілді және мықты даму бойынша кеңестері берілді. Шығармашылық тақырып - "Мен үшін мықты деген не" тақырыбында эссе. Аптаның жобасы. Шағын сәулет. Оқушылар кез келген сәулеттік құрылыстың жасалынған пластикалық сабаннан және сереңкедегі үй. Дайын мекеме кем дегенде 0,5 кг болу керек. Сыныптарымен нәтижелерімен бөлісті.
Екінші күн - сейсенби - "Жомарттық". Балаларға тапсырмалар берілді: ақпараттармен танысты. "Жомарттық деген не?" қызықты және танымдық бейнесін көрді. Жомарттық туралы аңыз әңгімелер. Шығармашылық тапсырмалар - оқушыларга мақал-мәтелдер мен жанылтпаштарға адамның қасиеті туралы шағын брошюра құрастыру берілді. Аптаның жобасы. "Мен журналистпін". Тапсырмалар - туған-туысқандарынан қашықтық достары мен көршілерінен "Жомарттық" тақырыбында сұхбат өткізу.
Сұхбат мобилді телефонға жазылады. 2-3 күнде нәтижелерімен бөлісу керек.
Үшінші күн - сарсенби - "Табандылық". Ақпараттармен танысу. "Табандылық" мульттарихын көру. Шығармашылық тапсырма - "Мен нені жақсы көремін соны саламын" тақырыбында суреттер байқауы. Аптаның жобасы. ТАБАНДЫЛЫҚ сөзіне сөзжұмбақ құрастыру.
Төртінші күн - бейсенби - "Махаббат". Ақпараттармен танысу. Бейнеролигін көруі ұсынылады. Шығармашылық тапсырма - сыпайылық әліппесін құрастыру. Аптаның жобасы. "Көршілерге күлкі сыйла" бір үлкен қағазға немесе бірнеше қағаз беттерінен бірігіп сөз құрау. Оқушылар осы қағазға ұсыныстарын жазады, осыдан адамдарды бақытты ынталандырады және жасайды. Мысалы, "бәрі жақсы болады". Қағазды іледі, көршілері немесе достары көрсін деп. Балконға немесе терезеге іліп қоюға болады.
Бесінші күн - жұма - "Эмпатия". Ақпараттармен танысу. Бейнеролигін көруін ұсынылынады. Шығармашылық тапсырмалар - еркін тақырыпқа коллаж дайындау. Аптаның жобасы. "Үлкенге - құрмет, кішіге - ізет". Қажеттіліктер: "Салт-дәстүрді сыйлау және құрметтеу".
С 22.06.2020 года по 26.06.2020 года для учащихся КГУ «Дружбинская средняя школа» вожатыми Цебрик Т.В., Карим К.М. был организован дистанционный летний досуг, который носил название «Қазақстан балалары-жазды куанышқа толтырайык!» .
Целью создания оздоровительного отдыха служило развитие личности ребенка, укрепление физического, психического и эмоционального здоровья детей, воспитание лучших черт гражданина.
Задачи,которые были направлены для достижения поставленной цели:
1. Создать условия для организованного отдыха детей; пропаганда
здорового образа жизни.
2. Формировать интерес к различным видам деятельности.
3. Развивать познавательную активность, творческий потенциал каждого ребенка.
4. Формировать качества, составляющие культуру поведения, санитарно-гигиеническую культуру.
5. Привлечение к активным формам деятельности учащихся группы риска.
Каждый день был подчинён определённой тематике. Ежедневно 10 минут учащиеся выполняли утренние комплексы упражнений.
Первый день – Понедельник «Смелый». Детям предлагалось внимательно ознакомиться с информацией, определить такие понятия как – Смелость, Смелый человек; так же ребятам были приведены примеры смелых людей и даны советы по развитию смелости. Творческое задание - эссе на тему " Что такое для меня смелость ". Проект недели. Мини архитектура. Обучающиеся создают любое архитектурное сооружение из существующей пластиковой соломки или спичек в доме. Готовое здание должно выдерживать не менее 0,5 кг. Делятся с результатами с одноклассниками.
Второй день - Вторник - "Щедрость". Ребятам было предложено задание:
Знакомство с информацией. Просмотр интересного и познавательного видео «Что такое Щедрость?». Притча о щедрости. Творческое задание – учащимся было предложено составить мини брошюру для пословиц и поговорок про человеческие качества. Проект недели. "Я журналист". Задание - провести дистанционное интервью с родственниками, друзьями или соседями на тему " Щедрость". Интервью записывается на мобильный телефон. Через 2-3 дня поделиться результатами.
Третий день - Среда - "Настойчивость". Знакомство с информацией. Просмотр мультистории – «Настойчивость» . Творческое задание - Конкурс рисунков на тему " Рисую, что люблю ". Проект недели. Составить кроссворд со словом НАСТОЙЧИВОСТЬ.
Четвёртый день - Четверг - "Любовь" ". Знакомство с информацией. Предлагается к просмотру видеоролик . Творческое задание - Составить азбуку вежливости. Проект недели. "Подари улыбку соседям» Соединение одного большого листа бумаги или нескольких листов бумаги вместе. Обучающиеся пишут предложение на этом листе бумаги, которое мотивирует и делает людей
счастливыми. Например, «все будет хорошо». Повесьте бумагу так, чтобы ее видели соседи или другие люди. Вывесить можно на балкон или в окно.
Пятый день - Пятница - "Эмпатия". Знакомство с информацией. Предлагается к просмотру видеоролики. Творческое задание - Подготовить коллаж на свободную тему. Проект недели. "К старшим - с почтением, к младшим - с уважением."
Необходимо: Составить буклет «Обычай уважения и почитания» .