"Дружба орта мектебі " КММ» 26.12.19 оқу жылына

 ыстық тамақты ұйымдастыру туралы

ақпараты

 

    Мектепте ыстық тамақты ұйымдастыру бойынша жұмыс жоспары құрылды. Күніне мектеп асханасы 79 оқушыға қызмет көрсетеді (100%) оның ішінде:

1-4 сынып оқушылары-25 оқушы,

5-11 сынып оқушылары-54 оқушы.  

Сондай - ақ, мектеп алды сынып оқушылары-6 оқушы ыстық тамақпен қамтылған. 1-5 сынып оқушылары "Дружба"ЖШС қаржыландыруымен тегін тамақтанады. Барлық педагогикалық ұжым мен кіші қызмет көрсетуші қызметкерлер ақылы тамақтанады.  

Оқу жылының басында оқушылардың тамақтану кестесі құрастырылды. Азықтандыру үдерісі келесі кесте бойынша жүзеге асырылады: мектепалды сынып – 1 сабақтан кейін (5 минут) 9:40-9:45 сағатта.

1-4 сыныптар үзілісте 2 сабақтан кейін (15 минут) 10:25-10:40 сағатта  5-11 сыныптар

 3 сабақтан кейін (15 минут) 11:20-11:35. 

Кезекші мұғалімдер мен мектептің басқа да қызметкерлері балаларды тамақтандыру кезінде тәртіпті сақтау бойынша күнделікті кезекшілік жүргізеді. Күн сайын медицина қызметкері мектеп асханасының санитарлық жағдайына бақылау жүргізеді. Мектеп асханасының "құжаты" жоқ.

Мектеп асханасында шағымдар мен ұсыныстар кітабы бар. Сондай-ақ, бракеражды журнал бар, келіп түсетін және дайын өнімді қадағалау журналы бар.  

Мектеп комиссиясы күн сайын ыстық тамақты ұйымдастыруға мониторинг жүргізеді. Мектептің шаруашылық меңгерушісі Сытая С. А. ай сайын келіп түскен өнімдердің сапасына, сату мерзімдеріне, дайындалған тағамдарға бақылау жүргізілетінін хабарлады. Тағам дайындау технологиясын, ас блогының санитарлық-гигиеналық жағдайын, оқушыларды ыстық тамақпен қамтуын бақылайды.  Әр күннің мәзірі толығымен орындалады,  дайын тағамдардың сапасы жақсы.   

Ай сайын, АББ мектептің әлеуметтік педагогы ыстық тамақты ұйымдастыру туралы ақпарат береді. Жыл сайын мектеп асханасында жөндеу жұмыстары жүргізіледі.   

Мектеп асханасы жиһазбен жабдықталған (5 үстел, 30 орындық). Асхананың санитарлық жағдайы қанағаттанарлық. Мектеп асханасында "Ас мәзірі" стенді бар. Білім беру ұйымдарының барлық білім алушыларын салауатты тамақпен қамтамасыз ету үшін 4 апталық ас мәзірі, сондай – ақ ұсынылатын ас мәзірін құрастыру нысанына сәйкес перспективалық 10 күндік ас мәзірі, сондай – ақ мектеп директоры бекіткен, ҰҚБЖ-мен келісілген тағам рецептурасы туралы сандық мәліметтері бар күн сайынғы ас мәзірі жасалады.   

Мектеп асханасында ас үй, жертөлемен азық-түлік сақтауға арналған сөре, тоңазытқыш, мұздатқыш камера, 2 электр плитасы, аристон (ыстық судың болуы), сору, тарату аймағы бар. Ыдыс жууға арналған арнайы орын ұйымдастырылған. Қызметкерлердің асханада киетін  арнайы киім-кешек, өйткені бұл міндетті болып табылады. Бұл қажетті санитарлық – гигиеналық нормаларды сақтауға мүмкіндік береді. Асханада су тасымалданған. Сондай-ақ көкөніс қоймасы мен кәріз бар. Мектеп асханасының қолжуғыш, ыдыс-аяқ, кептіргіш, шелектер, табалар, кесетін тақтайлар, кастрюльдер, пышақтар, ет тартқыш қажеттіліктері бар.

 

Мектеп директорының м.а.:                                      Бегумова Ф.М.

Әлеуметтік  педагог:                                                Бегумов Р.М.


Информация

об организации горячего питания

по КГУ «Дружбинская средняя школа»

на 26.12.19 учебный год

 

    В школе составлен план работы по организации горячего питания. В день школьная столовая обслуживает 79 учащихся (100%)

из них:

  учащиеся 1-4 классов – 25 учащихся,

  учащиеся 5-11 классов – 54 учащихся.

   Так же горячим питанием охвачены дети предшкольного класса - 6 учащихся.

Учащиеся 1-5 классов питаются бесплатно за счет финансирования ТОО «Дружба».

Платно питается весь педагогический коллектив и младший обслуживающий персонал.

   В начале учебного года составлен график питания школьников.

Процесс кормления осуществляется по следующему графику:

предшкольный класс – на перемене после 1 урока (5 минут) 940- 945 часов

 1 - 4 классы на перемене после 2 урока (15 минут) 1025- 1040 часов

 5 - 11 классы на перемене после 3 урока (15 минут)  1120-1135.

    Дежурными учителями и другими работниками школы проводится ежедневное дежурство по соблюдению порядка во время кормления детей.

Ежедневно медицинским работником ведется контроль за санитарным состоянием школьной столовой.

    «Паспорт» школьной столовой отсутствует.

     В школьной столовой имеется книга жалоб и предложений. Также имеется журнал бракеража поступающей и готовой продукции, журнал наблюдения за здоровьем работников столовой.  

    Школьной комиссией по контролю и организацией за качеством питания ежедневно проводится мониторинг организации горячего питания. Завхоз школы Сытая С.А. сообщила, что ежемесячно проводится контроль качества поступаемых продуктов, сроками реализации, приготовленных блюд. Контроль за технологией приготовления блюд, за санитарно-гигиеническим состоянием пищеблока, за охватом учащихся горячим питанием. Меню каждого дня выполняется полностью, качество готовых блюд хорошее.

     Ежемесячно, в РОО социальным педагогом школы предоставляется информация об организации горячего питания. Ежегодно в помещении школьной столовой проводится ремонт.

    Школьная столовая оснащена мебелью (5 столами, 30 стульями). Санитарное состояние столовой удовлетворительное. В школьной столовой имеется стенд «Мәзір-Меню». Для обеспечения здоровым питанием всех обучающихся организации образования составляется 4 – недельное меню, а также перспективное 10 – дневное меню, в соответствии с рекомендуемой формой составления меню, а также  ежедневное меню, содержащих количественные данные о рецептуре блюд, утвержденное директором школы, согласованное с УЗПП.

    В школьной столовой имеется кухня, стеллаж для хранения продуктов с подвалом, холодильник, морозильная камера, 2 электроплиты, аристон (наличие горячей воды), вытяжка, раздаточная зона. Организовано специальное место для мытья посуды. У работников школьной столовой имеется спецодежда, так как это является обязательным. Это позволяет соблюдать необходимые санитарно – гигиенические нормы.  Вода в столовой привозная. Имеется так же овощехранилище и канализация. Имеется потребность школьной столовой в умывальнике, посуде, сушилке, ведрах, тазах, разделочных досках, кастрюлях, ножах, мясорубке.

 

И.о. директора школы:                                   Бегумова Ф.М.

  Социальный педагог:                              Бегумов Р.М.

Протокол №  1

заседания комиссии по контролю и организацией за качеством питания

от 2 сентября 2019 года

                                                                                                                                          присутствовало – 15

                                                                                                                                          отсутствовало – 0

Присутствовали:  Директор школы - Амяга Г.К.

                                 член родительского комитета – Теняева Н.Б.

                                 Завхоз  - Сытая С.А.

                                 Социальный педагог - Бегумов Р.М.

 

Повестка дня

  1. Создание и организация работы школьной комиссии по контролю за качеством питания школьников.
  2. Утверждение плана мероприятий по организации школьного питания на 2019-2020 учебный год.
  3. Назначение ответственного за организацию питания обучающихся.

 

Слушали:

Зам.директора по ВР Ашетова Г.А. сообщила о том, что в состав школьной комиссии по контролю за качеством питания входят: Председатель комиссии: Амяга Г.К. – директор школы; Члены комиссии: Теняева Н.Б. – представитель родительского комитета; Сытая С.А. – завхоз школы; Секретарь комиссии - Бегумов Р.М – социальный педагог.

Соц.педагог Бегумов Р.М представил план мероприятий по организации школьного питания и комиссии по контролю качества питания на 2019-2020 учебный год.

Директор школы Амяга Г.К. сообщил собравшимся о назначении ответственного за организацию питания обучающихся зам.директора школы по ВР Ашетову Г.А.

Постановили:

Принято решение о создании и утверждении комиссии по контролю за качеством питания.

Утвердить план мероприятий по организации школьного питания и комиссии по контролю качества питания КГУ «Дружбинская средняя школа» на 2019-2020 учебный год.

Принято решение назначить ответственного за организацию питания обучающихся зам.директора школы по ВР Ашетову Г.А.

 

Председатель комиссии:                                 Амяга Г.К.

        Секретарь комиссии:                           Бегумов Р.М.

 

 

 

Протокол №  2

заседания комиссии по контролю и организацией за качеством питания

от 21 октября 2019 года

                                                                                                                                          присутствовало – 15

                                                                                                                                          отсутствовало – 0

Присутствовали:  председатель комиссии Амяга Г.К.– директор школы

                                 член родительского комитета – Теняева Н.Б.

                                 завхоз  - Сытая С.А.

                                 секретарь – Бегумов Р.М.

 

Повестка дня

  1. О выполнении натуральных норм питания.

Слушали:

По первому вопросу слушали завхоза школы Сытую С.А. Она проинформировала присутствующих о том, питание у школьников сбалансированное, процент выполнения за 95. Но 100% выполнить практически невозможно, т.к. количественный состав продуктов на 1 воспитанника и норму потребления не может быть ровно на 100%. Это высчитывали математически и на практике.  Повар старается выполнять примерное меню, рекомендованное технологом.

Постановили:

Принято решение твердо придерживаться примерного меню, заказ продуктов проводить в соответствии с меню.

 

 

 

Председатель комиссии:                         Амяга Г.К.

          Секретарь комиссии:                         Бегумов Р.М.

 

 

 

 

Протокол №  3

заседания комиссии по контролю и организацией за качеством питания

от 25 ноября 2019 года

                                                                                                                                          присутствовало – 14

                                                                                                                                          отсутствовало – 0

Присутствовали:  председатель комиссии Бегумова Ф.М. – и.о. директора школы

                                 член родительского комитета – Теняева Н.Б.

                                 завхоз  - Сытая С.А.

                                 секретарь – Бегумов Р.М.

 

Повестка дня

  1. Проверка качества используемой посуды в школьной столовой.

Слушали:

Комиссией по контролю и организацией за качеством питания была проведена проверка используемой посуды в школьной столовой. Завхоз школы Сытая С.А. проинформировала, что состояние посуды в посудомоечной находится в норме.

Постановили:

Следить за состоянием посуды. В случае сколов, трещин тарелок или стаканов заменить на новые.

 

 

Председатель комиссии:                         Бегумова Ф.М.

Секретарь комиссии:                                  Бегумов Р.М.

 

 

 

 

№  1 хаттама

2019 жылдың  02 қыркүйегінің тамақтану сапасын бақылау және ұйымдастыру жөніндегі комиссияның отырысы

 

                                                                                                                                      қатысқандар– 15

                                                                                                                                          қатыспағандар – 0

Қатысқандар:       Мектеп директоры - Амяга Г.К.

                                 Ата-аналар комитетінің мүшесі – Теняева Н.Б.

                                 Шаруашылық меңгерушісі  - Сытая С.А.

                                 Әлеуметтік  педагог - Бегумов Р.М.

 

Күн тәртібі

Тыңдалды:

Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары Г. А. Ашетова мектеп комиссиясының құрамына: комиссия төрағасы: Г. К. Амяга-мектеп директоры; комиссия мүшелері: Н. Б. Теняева – ата-аналар комитетінің өкілі; С. А. Сытая-мектеп шаруашылық меңгерушісі;

 Комиссия хатшысы-Р. М. Бегумов-әлеуметтік педагог.

Әлеуметтік педагог Р. М. Бегумов 2019-2020 оқу жылына мектептік тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша іс-шаралар жоспарын және тамақтану сапасын бақылау бойынша комиссияны ұсынды.

Мектеп директоры Г. К. Амяга жиналғандарға білім алушыларды тамақтандыруды ұйымдастыруға жауапты мектеп директорының ТЖ жөніндегі орынбасары Г. А. Ашетованы тағайындау туралы хабарлады.

Қабылданды:

Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі комиссияны құру және бекіту туралы шешім қабылданды. "Дружба орта мектебі" КММ 2019-2020 оқу жылына мектептік тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша іс-шаралар жоспары және тамақтану сапасын бақылау бойынша комиссиясы  бекітілсін.

Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыруға жауапты мектеп директорының ТЖ жөніндегі орынбасары Г. А. Ашетованы тағайындау туралы шешім қабылданды.

Комиссия төрағасы:                                 Амяга Г.К.

      Комиссия хатшысы:                                 Бегумов Р.М

 

 

№  2 хаттама

2019 жылдың 21 қазанының тамақтану сапасын бақылау және ұйымдастыру жөніндегі комиссияның отырысы

                                                                                                                                          

қатысқандар – 15

                                                                                                                                          

қатыспағандар – 0

Қатысқандар:  комиссия төрағасы Амяга Г.К.– мектеп директоры

                                 ата-аналар комитетінің мүшесі – Теняева Н.Б.

                                 шаруашылық меңгерушісі  - Сытая С.А.

                                 хатшы – Бегумов Р.М.

 

Күн тәртібі

  1. Табиғи тамақтану нормаларын орындалуы  туралы.

Тыңдалды:

Бірінші сұрақ бойынша мектеп директоры Г.К.Амяга  тыңдалды. Бірақ 100% іс жүзінде орындау мүмкін емес,  себебі 1 тәрбиеленушіге арналған өнімдердің сандық құрамы және тұтыну нормасы 100% - ға тең бола алмайды. Бұл математикалық және іс жүзінде есептелді. Аспазшы технолог ұсынған үлгілік ас мәзірін  орындауға тырысады.

Қабылданды:

Үлгі ас мәзірін  ұстану, ас мәзірге сәйкес өнімдерге тапсырыс беру туралы шешім қабылданды.

 

 

Комиссия төрағасы:                         Амяга Г.К.

     Комиссия хатшысы:                         Бегумов Р.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№  3 хаттама

2019 жылдың 25 қарашасының тамақтану сапасын бақылау және ұйымдастыру жөніндегі комиссияның отырысы

                                                                                                                                          

қатысқандар – 14

                                                                                                                                          

қатыспағандар – 0

Қатысқандар:  комиссия төрайымы Бегумова Ф.М. – мектеп директорының м.а.

                               ата-аналар комитетінің мүшесі   – Теняева Н.Б.

                               шаруашылық меңгерушісі  - Сытая С.А.

                               хатшы – Бегумов Р.М.

 

Күн тәртібі

Тыңдалды:

Тамақтану сапасын бақылау және ұйымдастыру жөніндегі комиссия мектеп асханасында пайдаланылатын ыдыстарға тексеру жүргізілді. Мектептің шаруашылық меңгерушісі Сытая С. А. ыдыс-аяқ жуатын ыдыстың жағдайы қалыпты.

Қабылданды:

Ыдыстың жағдайын бақылау. Жағдайында сынықтар, жарықтар тәрелке немесе стакандар жаңа.

 

                              Комиссия төрайымы:                                Бегумова Ф.М.

Комиссия хатшысы:                                  Бегумов Р.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  № 4 хаттама

2019 жылдың 23 желтоқсанында тамақтану сапасын бақылау және ұйымдастыру жөніндегі комиссияның отырысы

                                                                                                                                          

қатысқандар – 14

                                                                                                                                          

қатыспағандар – 0

Қатысқандар:  комиссия төрайымы  Бегумова Ф.М. – мектеп директорының м.а.

                               ата-аналар комитетінің мүшесі – Теняева Н.Б.

                               шаруашылық меңгерушісі - Сытая С.А.

                               хатшы – Бегумов Р.М.

 

Күн тәртібі

  1. Мектеп асханасына сатылатын келіп түсетін тамақ өнімдерінің сапасына мониторинг жүргізу бойынша бракераж комиссиясының жұмыс қорытындысы, мектеп асханасының дайын өнімдерін өндіру процесінің барлық сатыларында талаптарды сақтау, бекітілген ас мәзіріне сәйкес тағамдарды дайындау және шығару технологиясы, тамақ өнімдері мен дайын тағамдарды сақтау мерзімдері мен шарттарын сақтау, тоңазытқыш-технологиялық жабдықтардың жарамдылығы.

Тыңдалды:

Мектептің шаруашылық меңгерушісі С. А. Сытая күн сайын органолептикалық көрсеткіштер бойынша сатылатын тағамдардың сапасына бақылау жүргізілетінін хабарлады. Тағам бракераж әрбір жаңадан дайындалған партияны босатқанға дейін жүргізіледі. Шикізатты технологиялық қалау, технологиялық процесті жүргізу, жылумен өңдеу процесінің реттілігі нормалар мен талаптарға сәйкес келеді. әр күннің ас  мәзірі толығымен орындалады,  дайын тағамдардың сапасы жақсы.

Қабылданды:

Есеп беру тоқсанында тамақтанудың ұйымдастырылуын және сапасын бақылау жөніндегі комиссия жұмысының қорытындысы бойынша мектепте ыстық тамақтың ұйымдастырылуына мониторинг жүргізу туралы шешім қабылданды.

Келіп түсетін тамақ өнімдерінің сапасы, азық-түлік пен дайын  тағамдарды сақтау мерзімі мен шарттары талаптарға сәйкес келеді, тағамдарды дайындау технологиясы сақталады, тоңазытқыш-технологиялық жабдықтар түзетілген.

 

                                 Комиссия төрайымы:                                Бегумова Ф.М.

Комиссия хатшысы:                                   Бегумов Р.М.

 

 

 

Протокол №  4

заседания комиссии по контролю и организацией за качеством питания

от 23 декабря 2019 года

                                                                                                                                          присутствовало – 14

                                                                                                                                          отсутствовало – 0

Присутствовали:  председатель комиссии Бегумова Ф.М. – и.о. директора школы

                                 член родительского комитета – Теняева Н.Б.

                                 завхоз  - Сытая С.А.

                                 секретарь – Бегумов Р.М.

 

Повестка дня

  1. Итоги работы бракеражной комиссии по мониторингу качества поступающих продуктов  питания, реализуемых в школьной столовой, соблюдение требований на всех стадиях процесса производства готовой продукции школьной столовой, технологий приготовления и выхода блюд, согласно утвержденному меню, соблюдением сроков и условий хранения продуктов и готовых блюд, исправность холодильно-технологического оборудования.

Слушали:

Завхоз школы Сытая С.А. сообщила, что ежедневно проводится контроль качества приготовленных блюд, подлежащих реализации, по органолептическим показателям. Бракераж пищи проводится до начала отпуска каждой вновь приготовленной партии. Технологическая закладка сырья, ведение технологического процесса, последовательности процесса тепловой обработки соответствуют нормам и требованиям. меню каждого дня выполняется полностью, качество готовых блюд хорошее.

Постановили:

По итогам работы комиссии по контролю за организацией и качеством питания за отчетный квартал принято решение о дальнейшем проведении мониторинга организации горячего питания в школе.

Качество поступающих продуктов питания, сроки и условия хранения продуктов и готовых блюд соответствуют требованиям, технология приготовления блюд соблюдается, холодильно-технологическое оборудование исправлено.

 

Председатель комиссии:                                 Бегумова Ф.М.

Секретарь комиссии:                                   Бегумов Р.М.